A Verizon Business és a CareAR az 5G technológiát használja a szolgáltatási és felhasználói élmény átalakítására

A Verizon Business és a CareAR, A Xerox Company stratégiai partnerséget jelentett be annak érdekében, hogy átalakítsa a CareAR által a terepen dolgozó szakemberek és ügyfelek számára nyújtott szolgáltatást és ügyfélélményt. A Verizon 4G, 5G hálózatait és közel valós idejű számítási technológiát a CareAR kiterjesztett valóság (AR) és mesterséges intelligencia (AI) alapú platformjával ötvözve a technikusok távolról és proaktív módon gyorsabban, okosabban és biztonságosabban oldhatják meg a szolgáltatási problémákat, ami teljesebb felhasználói élményhez vezet.

A versenyképesség megőrzése és a munkaerőpiaci vonzerő fejlesztése érdekében a vállalkozásoknak olyan szilárd programmal kell rendelkezniük digitális átalakulás terén, amely a legújabb technológiát és megoldásokat használja ki a folyamatosan fejlődő globális munkaerő igényeinek kielégítésére. A Verizon és a CareAR együttműködése elősegíti ezt a munkaerőpiaci átmenetet, mivel mind a hálózati technológiát, mind az AI/AR-t kihasználva lehetővé teszi a digitálisan őshonos alkalmazottak következő generációjának gyors oktatását és felfejlesztését, helytől függetlenül, csökkentve a feszültséget a munkaerő eddig soha nem látott fejlődésének időszakában. A CareAR segítségével a Verizon valós idejű támogatást és szakértő által vezérelt hibaelhárítási megoldásokat nyújt termék- és szolgáltatás­portfóliójában, új szintet jelentő önkiszolgáló képességeket és személyre szabott „használati útmutatót” teremtve az ügyfelek és a helyszíni technikusok számára.

„Drámai változást tapasztaltunk a globális munkaerőpiacon. Küldetésünk, hogy segítsük ügyfeleinket az eligazodásban, miközben meghatározzuk az innováció és a növekedés stratégiai útjait” – mondta Sampath Sowmyanarayan, a Verizon Business üzleti forgalomért felelős igazgatója. „Az 5G és az ’edge computing’ révén segíthetjük a CareAR-t, hogy fejlett AR- és AI-képességeket biztosítson a szabványos mobil-, intelligens üveg- és dróneszközökön, hogy növelje a hatékonyságot és az ügyfélélményt.”

„A CareAR arra összpontosít, hogy a szakértelmet azonnal és összefüggéseivel együtt hozzáférhetővé tegye. A felhasználóknak lehetőségük nyílik arra, hogy igény szerint vizuálisan hozzáférjenek a szakértőkhöz és az általuk preferált eszközre eljuttatott oktató tartalmakhoz” – mondta Sam Waicberg, a CareAR elnöke. „A Verizonnal közös vállalkozásunk lehetővé teszi számunkra, hogy ezeket a képességeket még tovább fokozzuk, ami jobb eredményeket eredményez az ügyfelek számára, és segít megoldani olyan jelentős kihívásokat, mint például a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése és a tehetséggondozás terén mutatkozó hiányosságok áthidalása.”

2020-ban a Verizon Business bejelentette egy alapvető, videóchat alkalmazáson keresztül működő, virtuális asszisztens bevezetését, amely sikeresen segítette a szervezetet a COVID-19 által inspirált biztonsági és távolságtartási követelmények teljesítésében az ügyféltámogatás terén. A CareAR-ral való partnerség lehetővé teszi a Verizon számára, hogy közelebb hozza a jövőt az ügyfelek, alkalmazottak és helyszíni technikusok számára nyújtott távoli támogatás területén, a fejlett AR és AI-alapú képességek integrálására összpontosítva, amelyek proaktív önmegoldó felhasználói élményt tesznek lehetővé.

Xerox