A digitális reklámban az influenszereknek egyre nagyobb szerep jut

Egy LTK által végzett tanulmány szerint a 2024-es évben a tartalomalkotók a digitális marketing egyre fontosabb részeivé válnak. A márkák és kereskedők egyre többet fektetnek ebbe a területbe, mivel felismerik, hogy ezek a személyek kulcsszerepet játszanak a márkaépítés minden szakaszában, a tudatosságtól kezdve a vásárlási döntésig.

Az influencermarketingre költött összegek 2024-ben várhatóan meghaladják majd a 32 milliárd dollárt, mivel a márkák 92 százaléka tervezi növelni a tartalomalkotókra szánt költségvetését. A tanulmány rámutatott, hogy az influenszerek hatékonyabbnak bizonyulnak a digitális hirdetéseknél, hiszen a beléjük vetett személyes bizalom erősíti a vásárlási döntéseket.

A márkák felismerték, hogy az influenszereket a teljes marketingcsatornán különböző stratégiák támogatására is felhasználhatják, a visszatérő vásárlásoktól a kosárban felhalmozott áru növelésén át a termékismertség növeléséig.

A tartalomalkotók bevonása a kiskereskedelmi médiahálózatokba egyre fontosabbá válik, mivel ezek segítenek a közönség és a hűség növelésében, valamint a hosszú távú teljesítménymutatók figyelembevételében.

Jól látható, hogy a tartalomalkotók marketingje alapvetően formálja át a márkák kapcsolatát a fogyasztókkal, és azok, akik felismerik az influenszerek jelentőségét, előnyt szerezhetnek a digitális marketingben.

Sign&Display