Szezonális üzlet dekoráció varázsütésre?

Természetesen nem, de lényegesen megkönnyíti a tervezést és a kivitelezést, ha olyan céggel dolgozunk, akik jártasak a költséghatékony üzletdekorációk területén, valamint nem jelent gondot egy országos bolti hálózat rövid idő alatti átdekorálása. Itt egy remek példa:

Az egyik pillanatban még „A tél varázsa van a levegőben” a másik pillanatban pedig már „A világom újra színekben pompázik”

Mondanánk, hogy varázsütésre átalakultak a DM kamionjai és üzleteinek dekorációi, de ez így nem igaz.

Nem varázslat, hanem komoly, összehangolt munka eredménye ismét, hogy 12 DM kamion megújult grafikával szeli az utakat, 263 üzletük pedig a tavasz színeiben hívogat a megújulásra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A dekorációs trendek folyamatosan változnak, ez a tavaszi dekorációk terén sincs másként. A folyamatosan változó vásárlói igényeknek megfelelően a dekorációs termékek alkalmazkodnak a vásárlók szokásaihoz. Ezek a szokások leginkább helyi kultúrán, tradíciókon lokálisan alapulnak, de folyamatosan változó trendet mutat a tavaszi dekoráció felhasználása is, ami hazánkban is erősen érezhető.

A szezonális értékesítési stratégia proaktív módja annak, hogy megünnepeljük a fogyasztók számára legfontosabb alkalmakat. Azáltal, hogy a vásárlókat akkor szolgálják ki, amire szükségük van, a kiskereskedők érzelmi kapcsolatot építhetnek ki vásárlóikkal, ami végső soron még vonzóbb vásárlási élményhez vezet. Így van ez a tavasszal is, azt sugallja, hogy itt az ideje megújulni.

A bolti belső dekorációk fontos szerepet játszanak az üzlet esztétikájában, de funkciójuk és rendeltetésük ezzel nem ér véget. A megfelelő dekorációk segítségével az üzlet egész évben alkalmazkodhat az évszakokhoz, csábíthatja a vásárlókat.

Az országos Dm hálózat 263 üzletében 414 db belógatott évgyűrű dekorációja változik évszakról évszakra, továbbá a plakát felületeken több mint 406 m2, latexen nyomtatott vinyl matrica kerül átdekorálásra. Ehhez a szezonális dekorációhoz 9 lelkes kollégára volt szükség, akik az országot járva 12 munkanap alatt kicserélték a nyomatokat.

Most is, mint 2018 óta folyamatosan, 12 kamion várta a tavaszi megújulást. Közel 460 m2 időjárásnak ellenálló vinyl matrica került felhasználásra a kamionok oldalaira és változó méretű hátoldalaira.   A kivitelezést 2 hétvége alatt 3 szakértő végezte.

Az ilyen nagyméretű járművek átdekorálása komoly logisztikai előkészületeket igényel. Csak ebben jártas és rutinos céget bízzunk meg a kivitelezéssel.

Molino.hu

A dm Magyarország évek óta megbecsült ügyfelünk. A szezonális üzletdekoráción kívül, a korábbiakhoz hasonlóan, a dm flottához tartozó kamionok dekorációjával bízták meg cégünket. Az új kreatívhoz felhasznált közel 460 m2 vinyl matrica természetesen az időjárás viszontagságainak ellenálló anyagból készült, melyre cégünk teljes körű garanciát vállalt.
REKLÁMTÁBLÁK, BELÓGATOTT ANYAGOK, MOLINÓK, WOBBLEREK, POLCVÉGEK, HŰTŐK, KASSZÁK, KÍNÁLÓPULTOK, ATTRAPOK, BIZTONSÁGI KAPUDEKOR: MINDENT EGY HELYEN, MINIMÁLIS VÁRAKOZÁSSAL, MAXIMUM MINŐSÉGBEN!
Dekorációs eszközök segítségével többféle módon is megszólíthatóak a vásárlók.  A fentről belógatott kedves, évszaknak megfelelő grafikával ellátott táblák, jelen esetben filiálplakátok a kellemes hangulaton túl inspirációt is biztosítanak a betérőknek.
Minden kiskereskedőnek szezonális alkalmazkodási tervvel kell rendelkeznie üzletei számára. Segít megőrizni a dolgok frissességét az ügyfelek számára, és cselekvési tervet ad a szezonális áruk kezelésére.
Tanulmányok készültek erről a dologról, és túlnyomórészt azt mutatják, hogy több mint valószínű, hogy be fogsz menni abba az üzletbe, ahol a díszek vannak. Van valami abban a meleg érzésben, amely a vásárlókat és a vásárlókat hatalmába keríti, amikor ünnepi dekorációkat látnak, és arra késztetik őket, hogy bemenjenek és körülnézzenek. Ennél is fontosabb, hogy ezek az ügyfelek általában vásárolni akarnak. Persze rengetegen szeretnének panaszkodni, hogy milyen korán kelnek fel a dekorációk, de költési szokásaik azt mutatják, hogy jobban szeretik őket.
Az évszakokra feldíszített üzletek pozitív érzést keltenek a vásárlókban. Inkább otthon érzik magukat. Boldogabbak, és nagyobb valószínűséggel vesznek ajándékot azoknak, akiknek vásárolnak, és maguknak.