SignExpo: Esztétikus dekorációs megoldás az akusztika területén

Az Eurojet hitvallása, hogy a harmincöt beszállítóval, valamint 8200 termékkel nyugalmat és értékes időt biztosít partnereiknek, ezáltal ők csakis a legfőbb tevékenységükre koncentrálhatnak, azaz a gyártásra, illetve a kivitelezésre. 2005 óta működnek a nyomdaipar piacán, s szüntelenül keresik az új fejlődési lehetőségeket. A SignExpo – PPDexpo kiállításon Kovács István, az Eurojet Kft. ügyvezetője nyilatkozott magazinunknak.

„Aki ismeri a vállalatunkat, az tudja rólunk, hogy mindig szeretünk mások lenni, és új dolgokat bevezetni a piacon. Az újdonságok, az innovációk hajták a társaságunkat a mindennapi munkában, ezt képviseljük a termékeinkkel, illetve a marketing tevékenységünkkel. Több mint tíz éve jelent meg a HP latex technológia, ami kiemelkedőnek számít a mi kínálatunkban. A Signracer uv nyomtatók szintén magas minőséget képviselnek, emellett pedig rendkívüli népszerűségnek örvendenek” – emeli ki Kovács István.

A Signracer svájci gyártó nyomtatóit és tintáit folyamatosan tesztelik annak érdekében, hogy a legmagasabb termelési követelményeket is teljesítsék. A vállalat az ipari projektekre összpontosít, mint például a divat, 3D nyomtatás és még sorolhatnánk.

„Alapítottunk egy új vállalatot, amely újrahasznosított poliészter anyag felhasználásával gyárt egyedi igényekre szabott akusztikus paneleket. Ezek az anyagok beltéren amellett, hogy esztétikus dekorációs elemek, a hangtechnikai tulajdonságainak köszönhetően csökkenthetik a helyiség visszhangosságát. A termék fejlesztése során belsőépítészekkel és hangmérnökökkel konzultáltunk, amelyből azt a konklúziót vontuk le, hogy hiánytermék Magyarországon, hiszen nemcsak az irodák dísze lehet ez a konstrukció, hanem az otthonokban is hasznos funkciót láthat el” – magyarázza Kovács István.

Némethi Botond, Sign&Display magazin