Csomagolás a vásárlási szándék erősítése érdekében

A Lucozade új csomagolástervvel rukkolt elő a „narancs” és az „eredeti ízesítésű” italaihoz, amelynek a palackhüvelye átláthatóbb, hogy a fogyasztóknak képet adjon a termékről, és közvetlen elképzelést nyújtson annak aromájáról, ízéről és frissítő hatásáról – írja a Packaging Europe.

A változtatás 6500 fogyasztó véleménye és tizennyolc hónapos széleskörű kutatás és fejlesztés alapján készült, és mindkét ital esetében frissített receptúrával egészül ki – az Original íz esetében „merészebb” eszenciát, az Orange esetében pedig „citrusosabb, narancsosabb jegyeket” alkalmaznak.

A fogyasztók szerint az új borítás növeli annak az esélyét, hogy a potenciális vevők észreveszik a terméket a polcon, és vásárlásra ösztönzi őket. Az új borítóhüvelyek a Lucozade Energy Orange és Lucozade Energy Original 380 ml-es, 500 ml-es és 900 ml-es palackjainál kerülnek bevezetésre egyedi és többes kiszerelésben egyaránt; a közeljövőben a többi Lucozade Energy ízre is az új csomagolás kerül.

A Lucozade szerint az elkövetkező hetekben új marketingterveket is bemutatnak, amelyek várhatóan új fogyasztókat vonzanak majd, és segítenek a kiskereskedelmi eladások növelésében.

Ez a fejlesztés illeszkedik a Suntory Beverage & Food GB&I Core Brand Innovation programjához is, amelyet az anyavállalat, a Suntory hozott létre az új megoldások prototípusainak és tesztelésének céljából, a fogyasztók szempontjainak hangsúlyozásával a folyamat során.

„Az alapvető márkainnováció a brandépítésre vonatkozó megközelítésünk középpontjában áll” – mondta Zoe Trimble, a Suntory Beverage & Food GB&I Lucozade Energy vezetője. „Üzletágunk egész területén hiszünk abban, hogy a márkáknak fejlődniük kell, hogy lépést tartsanak a változó fogyasztói igényekkel.

Alaposan felkészültünk, kiterjedt kutatást és agilis prototípus-készítést végeztünk a fogyasztók bevonásával, és nagymértékben támaszkodtunk a Suntory globális anyavállalatunk által kifejlesztett sikeres technikákra. A cél az, hogy jobban megértsük fogyasztóink életét, hogy mit keresnek, és mi vezérli őket a döntéseikben, így márkáinkat az igényeikhez tudjuk igazítani – amivel a fogyasztóink és ügyfeleink is nyernek.”

Némethi Botond, Print&Packtech magazin