Az utóbbi évek legjobb display-ötletei

A márkák számára életbevágóan fontos a végfelhasználói pontok megjelenése, hiszen a vevő az ott töltött néhány másodpercben hozza meg a döntést arról, hogy a kosarába teszi-e a terméket, vagy sem. Bár a COVID letarolta a sign ipar kiállításait, a tervezők kreativitását nem tudta megállítani, így az utóbbi egy-két évben is megjelent néhány igazán figyelemre méltó, izgalmas ötlet. Az iXtenso Magazin segítségével szemezgetünk a legjobbakból, amelyek egyszerre vonzzák a tekintetet és azonosítják a márkát.

Hát persze, hogy Red Bull

Az energiaital-gyártó mindig profin alkalmazta a szokatlan ötleteket, de a legutóbb megjelent, ún. Event Car még ezek közül is kiemelkedik. A DS Smith Erlensee papírinstallációja egyszerűen szállítható és telepíthető, rendkívül látványos, illetve tükrözi a brand lendületét, fiatalosságát és energikusságát. A „fesztiválautó” ötlete René Schad, Christian Scozzari és Harald Hirmer tervezőasztalán született.

A hatalmas OralB

Az Ebert Kunststoffbearbeitung GmbH & Co. KG-nek dolgozó Wolfgang Ebert munkáját tényleg nem lehet nem észrevenni: ez egy 2,7 méter magas elektromos fogkefe, amelynek „markolatában” ömlesztve találhatóak meg az OralB készülékei. Az ötletes kialakítás és a könnyű hozzáférhetőség a mérések szerint húsz százalékkal növelte az értékesítést.

Mély levegő… és Wick!

Elégedett sóhajjal vehetjük szemügyre a Ritzi GmbH összecsukható installációját, amit az értékesítők személyautóval is magukkal tudnak vinni. A Wick DayMed Kombi könnyen állítható, így pillanatok alatt válik promóciós helyszínek és tárgyalók egyedi díszévé. A gyártó szerint ötödével emelte a sikeres üzletkötések arányát.

Mindenki nyakkendőt kötne

Jan Maas az STI Group számára tervezett nyakkendő- és díszzsebkendő-rendszerezőt. A display formabontó, egyedi és praktikus megoldása főleg viszonteladóknak tartott prezentációkon vagy ügynöki értékesítés során jöhet jól, hiszen a ruhaüzlet teljes termékskálája a neki kijáró eleganciával jeleníthető meg.

Hidegben is édes pillanatok: After Eight

A prémium csokoládémárka számára a DS Smith Packaging Erlensee/Fulda dizájnere, Jörg Dassow készített kartonállványt, a téli ajándékkollekció népszerűsítéséhez. A jól kitalált tárolórekeszek könnyű hozzáférést biztosítanak a vásárló számára, miközben a szín- és formavilág ügyesen összefűzi a céget és a neki otthont adó Londont.

Gábor János, Sign&Display