Az egész világot megszólítja a Roland DG My TrueVIS kampánya

A TrueVIS nyomtatókat használó szakembereket és vállalkozásokat egy, a közösségi médiában induló kampánnyal szeretnék elérni, azért, hogy minél több felhasználói véleményt osszanak meg a sorozat nagyformátumú tintasugaras nyomtatóiról és vágóiról.

A Roland zászlóshajó modelljei alkalmasak szívet-lelket elementáris erővel megmozgató, páratlan színvilágban pompázó signok és grafikák előállítására, ráadásul rendkívül hosszú élettartam és könnyű használhatóság jellemzi őket. Nem véletlen, hogy eddig több mint 24 ezer darabot értékesítettek belőlük. A gyártó a sikeren felbuzdulva nemrég megjelentette a TrueVIS nyomtatóvágók harmadik generációját is, köztük a nagy teljesítményű VG3-640-est és 540-est, valamint a hozzáadott értéket növelő SG3-540 és 300 modelleket.

Van miből válogatni, és sok berendezést adtak ki a felhasználóknak, akiket most arra kérnek, hogy nevezzenek be a My TrueVIS versenyre. A részvétel nem is lehetne egyszerűbb: a sorozat gépeivel zajló munkafolyamatokról fotókat kell készíteni, majd a közösségi médiában megosztani a #MyTrueVIS hashtag használatával.

 „Azért indítottuk a kampányt, hogy az emberek megismerjék a TrueVIS előnyeit, de nemcsak ügyfeleink egyes gondolatai, hanem izgalmas sikertörténetei által. Ilyen egy amerikai felhasználóé, aki eladta a kanapéját, majd a helyére betett egy TrueVIS nyomtatót, és sikerre vitt egy nyomdai vállalkozást. Egy brit vevő azt osztotta meg, hogy a fiai mostantól nagyobb szerepet kapnak a mindennapi munkában, mert a TrueVIS növekedésnek indította a családi céget” – sorolta a példákat az Image Magazinnak Tony Miller, a Globális Értékesítési és Marketing Divízió elnöke. „Ez csak néhány a történetek közül, amelyek nagy hatással voltak ránk. Arra a fontos szerepre és felelősségre emlékeztetnek bennünket, amit a termékeink a felhasználók üzleti és most már személyes életében jelentenek.”

 „Vállalatunk célja, hogy minél több emberhez eljusson az alkotás öröme. Ezek a szenvedélyes és kreatív ügyfelek büszkeséggel töltenek el, és még eltökéltebbé tesznek bennünket, hogy olyan megoldásokat kínáljunk, amelyek világszerte megfelelnek az elvárásoknak, vagy meg is haladják azokat. Őszintén reméljük, hogy a kampány révén egyre többen lesznek tisztában a TrueVIS kínálta értékekkel és kreativitással” – fűzte hozzá.

Gábor János, Sign&Display