A reklámdekor nyári slágerei

Mint sok iparágban, a reklámdekoráció területén is megvannak a szezonális termékek. A nyár közeledtével min­denki igyekszik a lehető legtöbb időt a szabadban tölteni, így a kültéri elemek kerülnek előtérbe. Tarján Tibor, a MOLINO Reklámügynökség ügyvezetője beszélt lapunknak a nyári időszakos trendekről, amelyek meghatá­rozzák a reklámipart.

„A sokéves tapasztalat és a trendek azt mutatják, hogy a klasszikusnak mondható strandzászlók mel­lett idén a méltán népszerű és exkluzívnak mondha­tó világítóberendezések lesznek a legnépszerűbbek” – mondja Tarján Tibor.

FÉNYESEN AZ ÉJSZAKÁBAN

Az Y generációs, LED világítással szerelt Light Up fal élénk színeivel magára vonja a tekinteteket. A Light Up fal kétoldalas reklámeszköz, a fesztiválok legforgalma­sabb esti óráiban is észrevehető, sőt, akkor érvényesül csak igazán. Mérete megegyezik a hagyományos roll up-éval, így kis helyen is elfér, sokkal látványosabb hatást kelt. Az innovatív háttérfalak az egyenletesen kifeszülő textilnyomatoknak köszönhetően exkluzívminőséget képviselnek, egyedi megjelenést kölcsönöz­nek. A LED technológia pedig biztosítja, hogy a világítás élettartama hosszú és energiatakarékos legyen.

BRANDINGELT NAPFÜRDŐ

„Több nyári fesztiválnak is a cégünk a hivatalos reklám­kivitelezője – többek között a Rosalia Borfesztiválnak és a Budapest Borfesztiválnak. A megszokott roll up-okon és a mindig mindenkor jolly joker terméknek számító molinón kívül egyre több megrendelésünk érkezik a Giant napozószékekre, így ez a reklámeszköz is a nyári slágertermékek közé sorolható. A most júniusban meg­rendezésre kerülő Budapest Borfesztiválra előre gyár­tottunk prototípus darabokat, ami nagyon megtetszett a szervezőknek. Az óriási napozószék valószínűleg a vendégek és a márkatulajdonos kedvence lesz, ugyanis amellett, hogy látványos reklámeszköz, rendkívül prak­tikus is. Ezek a berendezések kiemelkedő hatékony­ságú, organikus elérést biztosítanak, hiszen az óriás nyugágyba egyszerre többen is bele tudnak ülni, az így készült fotók pedig a közösségi médiákon keresztül is célba juttatják a napozószék nagy méretű reklámfelü­letén megjelentetett üzenetet. A nyugágyakat úgy ter­veztük, hogy kényelmes extra ülőhelyet biztosítsanak egyszerre akár három felnőtt részére is” – foglalja össze a Giant napozószék előnyeit Tarján Tibor.

A FELEJTHETETLEN BULIK ZÁSZLÓSHAJÓJA

Az örök klasszikusnak számító beach flag, avagy más néven strandzászló elengedhetetlen része a hatal­mas buliknak helyt adó rendezvényeknek. A MOLINO Reklámügynökség ennek érdekében a lehető legvál­tozatosabb méretben (M, L, XL), formában (csepp, cápauszony, téglalap) és talpszerkezettel gyártja eze­ket. A vállalat az ügyfelek igényei szerint biztosítja a különböző megoldásokat. A strandzászlók időjárás-állók, könnyen kihelyezhetők, és ár-érték arányban kiemelkedően hatékonyak.

MARADJ FELTÖLTVE!

„Nem utolsó sorban kiemelkedő reklámeszközök az egyedi, mintaoltalom alatt álló mobiltelefon-töltőállo­mások, melyeket cégünk gyárt, forgalmaz és ad bérbe rendezvényekre. Számos hazai fesztiválon lehet talál­kozni ezekkel a megoldásainkkal. Rendkívül praktikus eszköz, mert amellett, hogy széf, zárható mobiltelefon­töltő-szekrény, még értékes city light felület is. Speciá­lis kialakításának köszönhetően egyszere 12 készülék biztonságos töltésére alkalmas, ráadásul hatalmas hir­detési felülettel rendelkezik. Aprónak tűnő figyelmes­ség, de maradandó élményt szerez a felhasználóknak” – hangsúlyozza az innovatív reklámeszköz legfonto­sabb tulajdonságait Tarján Tibor.

Némethi Botond, Sign&Display magazin