A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Welcome on board!

Az Expositor és a Sign&Display csapata két év után, 2019. április. 9-11 között újra indítja a sikeres SignExpo járatát, közös üzemeltetésben a PPDExpo-val.

A helyszín ezúttal is a jól bevált BOK /lánykori nevén Syma/ csarnok. A két kiállítás ismét együtt mutatja be a gyártás – csomagolás – nyomtatás- marketing – reklám – logisztika – értékesítés – ellátási lánc teljes folyamatát. A SignExpo révén a rendezvény a legjelentősebb fóruma a reklámdekorációs iparág hazai képviselőinek, ezen belül kiemelten a nagyformátumú és nem papíralapú nyomtatás gép-, alapanyag gyártóinak és forgalmazóinak.
A komplementer ágazatok együttes megjelenése a két kiállításon a korábbi években már jól bevált, hiszen a cégek tevékenységének diverzifikációja tovább folytatódik, az ágazatok közötti éles határvonalak eltűntek: a csomagolóipari cégek már nyomtatással is foglalkoznak, a hagyományos nyomdaipar együtt bővül az LFP-vel és a digitális nyomtatással.
A kiállításcsokor az üzleti szféra szinte minden szereplőjének érdekelődésére számíthat, függetlenül attól, hogy a látogató a nyomdaiparban, a csomagolóiparban, a kis- és nagykereskedelemben, a logisztikában, vagy a gépgyártás területén tevékenykedik, legyen az reklámügynökség, nyomda, kiadóvállalat, média- és printbuyer, üzemi nyomda, vagy akár 2-3 fős kreatív stúdió.

A SignExpo a különleges képi világ megalkotásához szükséges nagyformátumú nyomtatás, a kreatív üzleti dekoráció, és a kapcsolatépítéshez nélkülözhetetlen reklámajándékok területének átfogó bemutatásával jelentősen hozzájárulhat a felhasználók profittermelő képességének növeléséhez.
Sokan megkérdezik, hogy az internet korában mi a szerepe a SignExponak, egyáltalán van-e szükség napjainkban szakkiállításokra?

A válasz pofonegyszerű: a gyártási folyamat élőben történő megfigyelése, a termékek megtapintása, a választék egy időben, egy helyen történő összehasonlítása semmi mással nem pótolható. Az is nyilvánvaló, hogy bizalom nélkül nincs üzlet, márpedig a bizalomhoz a személyes kontaktus nélkülözhetetlen. Ha régi ügyfélről van szó, erősödik a bizalom, ha újról, akkor pedig kialakul.

És ott van még a kiállítók praktikus érve is: több tucat cég végiglátogatása a kiállító részéről rengeteg drága időt venne el, a kiállításon viszont a partnerek „házhoz jönnek”. A kiállításoknak éppen az az egyik nagy előnye, hogy egy csomó időt és fáradságos munkát spórol meg mind a kiállítóknak, mind a látogatóknak.

Végezetül idézve az Expositor csapatának kedvenc mondását: jobb megtenni és megbánni, mint megbánni, hogy nem tettem meg, vagyis ajánljuk, hogy akár kiállítóként, akár látogatóként kedves Olvasó, Ön is éljen a 2019. évi SignExpo nyújtotta lehetőséggel, mert a legközelebbi csak 2021-ben lesz.

www.signexpo.hu

- Hirdetés -

Sign&Display