Újrahasznosítható alumíniumpohár a kiskereskedelemben

A Ball Corporation 18 ezer élelmiszerüzletben, drogériában vagy más B2C boltban tette elérhetővé a terméket, egyelőre csak Amerikában. A cég poharait az USA ötven államában lehet megvásárolni, a legnagyobb bolthálózatoknál – a kampány résztvevője többek között a Kroger, a Target, az Albertsons és a CVS.

„A Ball hosszú története során már sokszor bizonyította, hogy megbízható brand. Alig várjuk, hogy visszatérjünk a kiskereskedelembe, ezúttal az innovatív és végtelenszer újrahasznosítható Ball Aluminum Cuppal”, lelkendezett a cég elnöke. Dan Fisher hangsúlyozta: nagyon komolyan veszik az újrahasznosítást, és folyamatosan keresik azokat a megoldásokat, amelyekkel csökkenthetik a csomagolóanyagok okozta környezetkárosítást.

„Az alumíniumpoharunk valóban nagyon innovatív termék: növeli a fenntarthatóságot azzal, hogy visszafogja a műanyaghulladék mennyiségét, ami például kisebb-nagyobb összejövetelek során keletkezik”, nyilatkozta Sebastian Siethoff vezérigazgató. „Azzal, hogy a legnagyobb üzletláncoknál tettük elérhetővé, arra számítunk, hogy széles körben érjük el a fogyasztókat, akik számára a jövőben is sok fenntartható megoldással készülünk.”

Az országos terjesztés hatalmas ugrás a Ball számára, hiszen 2019 óta dolgoznak rajta, hogy az újrahasznosítható alumíniumpohár a demóprojekttől eljusson a kereskedelmi forgalomig. Kezdetben csak néhány helyszínen, például a denveri Ball Arénában, az inglewoodi SoFi Stadionban vagy a Las Vegas-i Allegiant Stadionban volt elérhető, majd megérkezett az Amazonra is. Jelenleg két méretben: 4,7 és 5,9 deciliteres változatban érhető el.

Gábor János, Sign & Display

Forrás: Ink World